  • Data: 2018-07-06 22:36:08
    Temat: Re: Osłonięcie zaokiennego czujnika temperatury
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 7 lipca 2018 01:16:06 UTC+9 użytkownik WM napisał:

    > Uśredniony.
    > Mój pirometr ma stożek 8:1 (średnica 1 metra z odległości 8 metrów)

    kosmicznej (jeśli wiesz jaki uchyb daje atmosfera) itd. Wyszedłem na balkon, na
    południowej stronie. Akurat dzisiaj słońce za lekkimi chmurami, ale:

    liczby, bo oscylują w zależności od chmury nade mną i wiatru.

    > Emisyjność trzeba uwzględnić.

    Nie, niczego nie uwzględniałem. Odzytałem z ekranu. Aplikację skalibrowałem sobie z
    termometrem dotykowym tak żeby metalowy obiekt pomalowany czarnym matowym Motipem
    dawał poprawny odczyt po uśrednieniu szumu przez 2 sekundy. Powiedzmy że dla potrzeby
    tej dyskusji nie ma to żadnego znaczenia.