  • Data: 2018-07-07 00:18:32
    Temat: Re: Osłonięcie zaokiennego czujnika temperatury
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 7 lipca 2018 06:51:43 UTC+9 użytkownik WM napisał:
> [...]
    antywłamaniowych są dwa piksele takie jak w kamerze. Pirometru nie rozbierałem,
    producentów jest jak psów, każdy ma modele w różnych zakresach, mogę się w ciemno
    założyć że jest kilka różnych typów czujników każdy z inną zasadą działania.
    Dżejefowi stawiam piwo Hite jak znajdzie tam gdzieś małą termoparę.

    > Jak jest zbudowana Twoja kamera termowizyjna? Ma czy nie ma matrycy?

    A do czego zmierzasz? Pytasz bo chcesz wyeliminować ewentualność że tarcza Nipkowa
    tam siedzi?