  • Data: 2019-08-09 07:06:47
    Temat: Re: PIC24fj256da210 - dziwne zachowanie GPIO
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ok, próbowałem debugować i widzę, że problem jest trochę inny, niż się
    wydaje. O dziwo winny nie jest sterownik SPIFlash, ale biblioteka USB z
    MLA. Nie wiem dlaczego, ale problem ujawnia się dopiero wtedy, gdy
    włączę obsługę SPIFlash.

    Co udało mi się ustalić:
    1) Ustawiłem funkcję do obsługi przerwań "trap".
    2) Po wystąpieniu błędu uruchomione zostaje przerwanie "_AddressError".
    3) Prześledzenie wywołań na stosie wygląda następująco: main() ->
    f_mount() -> USBHostInit(). Poniższa linia ma wywoływać _AddressError:

    pCurrentEndpoint = usbDeviceInfo.pEndpoint0;

    Jakiś pomysł co do tego, co może być nie tak?

    Heap ustawiony ze sporym zapasem (10k). Sam MCU ma sporo pamięci RAM
    (96k), a w chwili obecnej 76% jest wolne na stos.