    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszy samochód do 7 tys - beznyna
    Date: Thu, 04 Feb 2016 19:17:22 +0100

    > A ty jak rozumiesz? Że kupujesz samochód, jeżdzisz nim 14 lat i
    > złomujesz jako perełkę,
    no.... nie. W przypadku mojej mamy to był 18letni peugeot dość mocno
    rozbity z przodu

    > nic w międzyczasie nie robiąc? Nie ma cudów -
    > każdy samochód się zużywa.
    atam nic. gumy w zawieszeniu, olej (choć ostatnich parę lat zapominałem
    o corocznej wymianie) chyba raz rozrząd i raz sprzęgło. 300tyś jeszcze
    niemiał.

    > Oczywiście wiem, że są auta, które się w ogóle nie psują, pompy i
    > maglownice mają wieczne i tylko od czasu do trzeba olej i paliwo
    > oddesać, zwykle po Niemcu,
    żarty. 98% polaków nie zastanawia się realnie nad kosztami przyszłych
    napraw kupując samochód. Patrz naszego pytacza. 1.6 benzyna. musi być.
    ale jakby najlepsze auto świata było z silnikiem 1.4? albo 2.0? A do
    tego jego żona/dziewczyna powie że musi być czerwony i mamy sezon na
    jelenie otwarty. autokomisy zapraszają.

    ToMasz

    PS można kupić auto które ma niskie prawdopodobieństwo kosztownych
    napraw. ale napewno nie będzie to auto które jest kochane przez młodych
    mistrzów kierownicy. napewno nie będzie to auto którego moc silnika
    budzi wyobraźnie. Teraz przeciwnie. kup auto, dupowóz, mułowate, bez
    awaryjnych dodatków, mało chodliwe... tyko kto chce jeździć taką kupą?