    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszy samochód do 7 tys - beznyna
    Date: Thu, 4 Feb 2016 20:09:48 +0100

    On 04.02.2016 19:17, ToMasz wrote:

    > no.... nie. W przypadku mojej mamy to był 18letni peugeot dość mocno
    > rozbity z przodu

    > atam nic. gumy w zawieszeniu, olej (choć ostatnich parę lat zapominałem
    > o corocznej wymianie) chyba raz rozrząd i raz sprzęgło. 300tyś jeszcze
    > niemiał.

    Gratulacje. Jeśli nic nie było przy nim robione, to rzeczywiście
    podziwiać. Ciekawe zwłaszcza, że Peugeot chyba nigdy na czele rankingów
    niezawodności nie stał.

    No dobra - nie zasłaniaj się mamą, tylko powiedz ile twój ma;)

    > żarty. 98% polaków nie zastanawia się realnie nad kosztami przyszłych
    > napraw kupując samochód. Patrz naszego pytacza. 1.6 benzyna. musi być.
    > ale jakby najlepsze auto świata było z silnikiem 1.4? albo 2.0? A do
    > tego jego żona/dziewczyna powie że musi być czerwony i mamy sezon na
    > jelenie otwarty. autokomisy zapraszają.

    Ale akurat on IMHO dobrze kombinuje - jak dla mnie accord na pierwszy
    samochód jest bardzo dobry. A jak rozbije, to raz że nie będzie bardzo
    szkoda, dwa że jest większa szansa, że z tego wyjdzie w całości niż
    jakby jechał jakimś miejskim maleństwem.

    > PS można kupić auto które ma niskie prawdopodobieństwo kosztownych
    > napraw.

    Zdefiniuj kosztowne.

    > mało chodliwe... tyko kto chce jeździć taką kupą?

    No właśnie;) No i mało chodliwe oznacza, że wcale nie musi być tanie w
    naprawach. Z tego względu zastanawiałm się wtedy nad Astrą - pełno tego
    było, każdy mechanik wiedział gdzie młotkiem walnąć. Z perspektywy czasu
    chyba dobrze wybrałem. Accordów widać sporo Astr jakby mniej. Wtedy było
    na odwrót;)

    Shrek