  • Data: 2019-07-09 13:46:33
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:15030fda-e2da-44d6-983f-085866e43d7f@go
    oglegroups.com...
    >--Suweren ma to w d*, a jak nie ma, to i tak glosuje na PO :-)
    >a ja mysle ze juz poszedl prikaz ze trupow ma byc mniej
    >https://tvn24bis.pl/moto,99/kontrole-predkosci-w-po
    lsce-kgp-kaskadowy-pomiar-predkosci-we-wtorek,951264
    .html

    Albo pieniedzy wiecej :-)

    >Niestety obserwujemy więcej ofiar śmiertelnych i wynika to przede
    >wszystkim z nadmiernej prędkości. To prędkość generuje większy
    >tragizm zdarzeń drogowych.
    >Finały tych zdarzeń są częściej, niż to bywało w poprzednich latach,
    >śmiertelne - powiedział Kobryś.

    Jedna akcja tego nie zmieni.

    Ale jest druga
    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/pol
    icja-znalazła-sposób-na-usidlenie-polskich-kierowców
    -oni-już-nie-wyjadą-na-drogę/ar-AADl0l9

    i ho, ho - 111 nowych FR

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/pol
    acy-masowo-przekraczają-prędkość-111-nowych-fotorada
    rów-ma-zmniejszyć-liczbę-wypadków/ar-AAAXTlS

    tylko suweren cos miesza i mowi, ze te lasery to niedobre :-)
    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/pos
    eł-piętnuje-wady-laserowych-mierników-policji-zawodn
    e-i-podatne-na-zakwestionowanie-jest-odpowiedź-minis
    terstwa/ar-AABCrx6

    No coz, jesli wierzyc zachodnim zrodlom - to spowolnienie kierowcow do
    90 pieszych nie uratuje :-P

    A przeciez wystarczy, zeby pieszy sie rozejrzal przed przejsciem

    https://www.youtube.com/watch?v=IXG7WeBRWmA

    choc zdarza sie i tak
    https://www.youtube.com/watch?v=K9uyBggWFsM

    czy np tak
    https://www.youtube.com/watch?v=Mzs0izUSoFo

    Trzeba dzieci od malego uczyc - przed kazdym pasem zatrzymaj sie i
    rozejrzyc.
    Lepiej byc zdrowym, niz poszkodowanym.

    J.