eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPlany zakupu licencji od Alcatela, Teletra, joint-venture... › Re: Plany zakupu licencji od Alcatela, Teletra, joint-venture...
  • Data: 2017-10-28 12:29:10
    Temat: Re: Plany zakupu licencji od Alcatela, Teletra, joint-venture...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaSk" <piszcie.sobie.n@berdyczow> napisał w wiadomości
    news:59f3ad44$0$650$65785112@news.neostrada.pl...

    > Łał, toż to siekierezada! Mniej oszołomi uderzenie kafarem w potylicę:
    > piwo ma mnóstwo fuzla / fuzli, i to ich obecność określa siłę rażenia
    > tego napoju. A gdy go jeszcze podwatujesz do 20%, to zadziała mocniej,
    > niż tęga gorzała.

    Stąd nie piję do urżnięcia, lecz dla podbicia smaku. I też nie każde.
    Ewentualnie takie piwa, jak Amsterdam (bodajże) Navigator, 10%, oraz
    Maximator, 11.6% (alkoholu, nie ekstraktu). Pijam jeszcze Van Pur 8.5
    bodajże, ale ono czasem działa kacująco, być może odwadnia i to od
    odwodnienia łeb napier^Hprza. Wódki najchętniej koszerne, bo nie mieszane,
    nie kacują. Lubię w ogóle piwa mocne, mniej łeb nawala, byle z ilością nie
    przegiąć. Staram się nie schodzić poniżej 6-7 % per piwero. "Najmniejsze",
    to Warka Strong, przed zwykłą już się wzbraniam, 6.2, chętnie "watuję"
    pięćdziesiatką, albo i całym szczeniakiem 100 ml. I więcej nie, aby nie
    ścięło. Chociaż raz... Coś wyszło, ze byłem krewny strażakom w pracy
    koszerną gorzałę (powodu domyślam się i wcale mi to nie przeszkadzało, nie
    jestem rasistą). Zwykła, 40%, choć z certyfikatem rabina. No, ładunek
    dotarł, nie wypada nie skorzystać, zwłąszcza, że częstuja. Po dziecinnym,
    albo 50 gie, jeden. Za zdrowie... JEB... kurde, jakby 200% miało. Nie
    pamiętam, jak wróciłem na swoją centralę :)
    Pamiętam kiedyś, jak włócząc się po Boernerowie, nabyłem w jednym z
    tamtejszych sklepów litrowe, duńskie OIDP, piwo w puszce, o stężeniu 10%.
    Wytrąbiłem chodząc po okolicy, nawet nie było źle, pętla autobusowa, autobus
    prosto pod dom na Pradze, ale nawet mnie nie ścięło, odbija mi czasem na
    takie nietypowe wiązki, ale wiem, jakiej granicy nie przekraczać :)

    > A co do "podwatowania" browaru, to polecam, i to gorąco, do zwykłego,
    > jasnego fulla dodać proporcjonalnie 1/5 do 1/3 advocata. Z braku
    > oryginalnego może być jakiś zastępnik, np "krem cytrynowy" (też na
    > żółtkach jaj). Dodawać trzeba powoli, mieszając.

    A się spróbuje kiedyś :)

    > --
    > Powiedzenie oddające ducha Ameryki:
    >
    > "Cokolwiek robisz
    > - rób to dobrze!"

    Cenna uwaga - też tak uważam. Nie lubię się za coś brać, jeśli jest duże
    ryzyko, że może się nie udać, lub coś spier^Hprzę przy działaniu. Zrobić
    dobrze, albo wcale.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.