eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
  • Data: 2018-05-12 17:14:29
    Temat: Re: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...bezspamu.org.pl> napisał w wiadomości
    news:pd61r8$8oa$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > od groma miejsca. A na rynku za wiele miejsca nie ma - nasycenie usługami
    > OIDP przekracza już 100%.

    To może (pod)świadomie dązą, aby nasycenie spadło pod dekiel, skoro dziś
    jest ponad nim?

    > Sama prawda. Przy czym przenoszenie numerów działa sprawnie tylko w
    > teorii.

    Jak był przenoszony u mnie numer z WLR Netia (EWSD Grochów-2 Warszawa,
    twarda preselekcja), do UPC, to półtora dnia to trwało i się bliscy
    denerwowali na dźwięk komunikatu NMTN... Oczywiście, jakaś pinda (n=z) nie
    mogła sobie odpuścić wpieprzenia się z telemarketingiem na numer
    tymczasowy... I zadzwoniła, już nie pamiętam, czy z garnkami, czy z
    darmowymi, alias chuj wartymi badaniami. A numer nie był podany absolutnie
    nikomu., ani rodzinie, ani znajomym, ani tym bardziej... Kiedy u nas
    zadziała DNC... Mamy wprawdzie Listę Robinsonów, ale czy ona cokolwiek daje?

    >... Druga ważna funkcja oddziału banku to... darmowy szalet publiczny.
    >Ponieważ oddział jest przy ruchliwej ulicy, 80% wchodzących do środka
    >stanowią interesanci do kibla.

    Czyli miasto nie pomyślało, jakie by nie było, Wawa, Kraków, Szczytno, że
    człowiek czasem potrzebuje się wysrać, albo odlać, jak gdzieś szedłem parę
    km, nie tak dużo, miasto niewielkie - Szczecinek - z dworca na dzisiejszą
    Limanowskiego, to już musiałem i w bramie zanieczyściłem, na szczęście tylko
    "jedynką", do tego ok. 4 rano, więc miasto spało. Ale i w dużych miastach
    ten problem, nie wszędzie są "tła-tła", jakby pewnie francuzi powiedzieli,
    pozostają bramy, albo krzaki na rondzie w Bytomiu, tam, gdzie się zaczyna
    sławna linia 38, gdzie otoczenie nie widzi i można ulżyć jedynce. Dwójkę też
    by się dało, ale ja nie z tych, którzy srają, gdzie im się podoba.
    Konieczność przypiliła. Wypierdzieć się, to jeszcze jakoś ujdzie, autobus
    zatrabi i można mu zawtórować. Odlać się, to też jak dobrze się za drzewkiem
    schować, przejdzie. Ale grube, to już kłopot. Co się dziwić, że do banku
    ludzie chodzą...

    > tymczasem właśnie z niego dzwonią. Albo, że telewizja nie działa, po czym
    > okazuje się, że telewizor nie jest włączony do prądu. Każda taka

    Za dawnych czasach, bodajze w Bajtku, przeczytałem, że byli tacy mistrzowie,
    co kupowali gry komputerowe na kasetach, magnetofon pyk do telewizora,
    start - i się dziwią, że gry na ekranie nie ma. No właśnie, zapomnieli o
    istocie sprawy - podłączeniu komputera...

    > rozmowa to minimum 15-20min. czasem dłużej. W wielkiej skali - nie do
    > opanowania, bo infolinie musiałyby mieć tysiące operatorów na drucie, więc
    > trzeba stosować 'mechanizmy obronne.' Rykoszetem dostają normalni ludzie,
    > którzy czasem muszą zadzwonić i coś załatwić.

    No - i ta osoba na tym poległa. A ona chciała wyjaśnić naprawdę
    niedziałający telefon...
    Ja tam zwietrzyłem raczej coś takiego, że zwykłym dzwoniącym nie damy
    "połaczenia z konsultantem", bo i tak z przeniesieniem numeru za bardzo nie
    da się zadziałać, ale już jak z demobila, to opcja niemal od razu się
    pojawia, pewnie po to, aby zadziałać "przeniesiemy pana będzie pan płacił
    mniej" . W domyśle "U NAS".

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...