    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Date: Mon, 24 Aug 2015 15:44:50 +0200

    Pszemol pisze tak:

    > ???
    >
    > Ty w sumie mógłbyś nie zaśmiecać grupy takimi pierdołami.

    Przecież to jest do śmiechu. Dla rozrywki grupy. Grupa nie pracuje na
    najwyższych obrotach nad nowym satelitą. Może się oderwać od schematów
    na chwile. Po za tym to nie elektroda.

    Nie śmieszy cię ten opis zawodu elektronik? Bo mnie bardzo śmieszy.

    Trzeba piętnować matołów piszących takie ogłoszenia bo jeszcze ktoś nie
    w temacie przeczyta i pomyśli, że to prawda.

    --
    Piter

    Let me see your war face.