  • Data: 2019-05-04 21:57:06
    Temat: Re: Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-04 o 21:27, Irokez pisze:

    > Napisała że miejsce... to jest naprawdę realny argument. Rodzicom
    > kupiłem 17.3" laptop bo za bardzo nie widziałem co innego.

    Marudzenie. Jak ktoś doceni monitor 24" IPS (370 zł polizingowy) z
    rozdzielczością w pionie 1200 to i miejsce się znajdzie a blaszak się
    zmieści za tym monitorem :-) .

    Wygrzebałem na olxie małą w pełni funkcjonalną obudowę Modecom ALFA M1
    mini ATX.
    Aż grzech ją chować za monitorem
    Nowa chyba do kupienia za 300 zł.
    Co prawda bez napędu DVD ale tak jak z tym noszeniem laptopa. ;-)
    Osobiście zarżnąłem baterię w laptopie. Miał być noszony ;-)

    PS. Piszę to kolejny raz bo wielu potencjalnych klientów myśli że musi
    wydać 3 tysie a wystarczy 1300 zł a jak ktoś tu już napisał Jak komputer
    działa 3 mies. to podziała i 3 lata w przeciwieństwie do samochodu :-)

    PS. 2. Oczywiście mówimy tu o komputerach nie dla graczy tylko w
    zastosowaniu wątkotwórczyni.