  • Data: 2018-03-05 01:22:22
    Temat: Re: Procesor
    Od: TurboPascal <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 5 marca 2018 00:21:42 użytkownik JaNus napisał:

    > Nie wiem, czy jednak to "jakoś" przewidzieli (przesłanki były!
    > Choćby w postaci płyt wieloprocesorowych oraz jednordzeniowców z HT)

    Produkuje się i dobrze sprzedaje to, co jest aktualnie potrzebne użytkownikom, a nie
    to, co kiedyś prawdopodobnie być może komuś się do czegoś przyda... Bill Gates
    zapewne dobrze trzymał w ryzach swoich wizjonerów. Ostatnio w TV był świetny film o
    takim wizjonerze - niejakim Stevie Jobs'ie, którego aż trzeba było wywalić z firmy,
    aby uratować ją przed bankructwem. Aczkolwiek jak w firmie Apple wyczerpały się
    wszystkie wcześniejsze innowacje, ponownie go zatrudniono... My też przed laty
    mieliśmy takiego wizjonera - niejakiego Jacka Karpińskiego - którego zbudowany na
    TTL-ach i pamięci ferrytowej K-202 rzekomo o całe dziesięciolecia wyprzedzał... Cóż z
    tego, jak pewnie nie bardzo było wiadomo, do czego to można wykorzystać - do rakiety
    był za duży, za ciężki i za bardzo prądożerny. Dorobiono później do tego całą otoczkę
    o zabarwieniu politycznym - jak to K-202 komuś tam w czymś przeszkadzał...