  • Data: 2018-02-14 08:47:41
    Temat: Re: Protokół dla bootloadera
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja się podepnę z pytanianiem:

    Nie jestem jeszcze superbiegły w STM32 i bootloaderach.

    Czy jest możliwe aby w np. STM32F103 jakoś tak przygotować/zbudować
    bootloader aby mozna było zaciągać obraz flasha(fragmentu) z karty SD z
    pliku obraz.bin (z FATu).
    Oczywiście obsługę FAT mam ogarniętą.
    Plik obraz.bin to skompilowany wsad który normalnie wpalam STLinkiem.
    Pytanie chyba raczej dotyczy tego czy bootloader moze być na tyle pojemny
    aby ogarnąć ten FAT i inne prymitywy niezbędne do gadania z SD card.

    jp

    --

    www.flowservice.pl
    www.flowsystem.pl