  • Data: 2018-02-14 12:59:28
    Temat: Re: Protokół dla bootloadera
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > Oczywiście. A dokładnie ciut więcej, bo;
    > 1+2+3
    >
    > 1- bootloader
    > 2- aplikacja.+ margines na rozwój aplikacji
    > 3- tymczasowy bufor o rozmiarze z pkt 2
    >
    > Dobierajac mcu do takuego projektu trzeba uwzględnić by dostępny
    > rozmiar flash uwzględniał powyższe punkty a szczególnie margines na
    > ewentualny rozwój aplikacji .

    No nie będę mógł sobie na to pozwolić bo w urzadzeniu bedę miał zajeta około
    3/4 flasha (ze 128kB) a wiekszego procka na razie nie mogę dać bo jest PCB
    zrobione.
    Pokombinuję coś z ładowaniem do ramu i przeprowadzenie flashowania zeń, albo
    umieszczeniem (opcjami linkera, nie wiem czy sie da) fragmentu kodu gdzieś
    wysoko i stamtąd przeprowadzę proces flashowania dolnych części flasha.
    No nic, zobaczymy, nie jest to na razie superpilne.

    jp

    --

    www.flowservice.pl
    www.flowsystem.pl