  • Data: 2017-10-11 14:17:05
    Temat: Re: Przejściówka m-jack / chinch
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Mam w kompie gniazdo (żeńskie oczywiście) typu jack (~3,4 mm - to
    >chyba
    >mini, czy tak?),

    chyba, bo jest jeszcze standard 2.5mm

> [...]
    >pogrzebałem, i przejściówkę znalazłem. Wtykam tam gdzie trza,
    >słucham -
    >g*wno! Dźwięk nie przechodzi. Biorę miernik, sprawdzam przewodnictwo
    >kłębka kabli (może coś nie styka), wszystko co ma przewodzić, robi
    >to,
    >żadnych zwarć też nie stwierdzam. No to jeszcze grzebię w
    >ustawieniach
    >monitora, może dźwięk po tej ścieżce trzeba jakoś włączyć? Nie ma
    >takiej
    >potrzeby, jak można wywnioskować z różnych zakamarków menu.

    Zenek dobrze radzi - palcem sprawdz.
    A potem zobacz czy sluchawki w gniezdzie dzialaja.

    Bo:
    -dzwiek w Windows 7/10 to temat na doktorat, urzadzen przybylo, moze
    musisz sie przestawic na to gniazdo.
    mam teraz do wyboru glosniki z laptopa, sluchawki i jeszcze jakies
    tajemnicze - chyba monitor przez HDMI.

    -monitor mam ... bez glosnikow. Z gniazdem na sluchawki.
    moge sobie przez HDMI wyslac i odsluchac :-)

    J.