  • Data: 2017-10-12 01:19:17
    Temat: Re: Przejściówka m-jack / chinch
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Oct 2017 00:42:02 +0200, JaNus napisał(a):

    > Łoj to-to, łoj to właśnie! Ta sama ikonka, i identyczny zestaw pinów, etc.
    > Ale w TV-Monitorze niczego podobnego nie ma, a szkoda, bo rozwiązałoby
    > to problem łączności audio pomiędzy PC-tem, a monitorem, bo Wikipedia
    > podaje, że przenosi też i dźwięk.
    >
    > Czyli potrzebować będę jakiejś przejściówki z tego "DisplayPort" na:
    > 1. Component video (cinche) lub
    > 2. HDMI lub

    Najlepiej, bo to podobne sygnaly

    https://www.komputronik.pl/category/16638/adaptery-h
    dmi-displayport.html
    https://www.komputronik.pl/category/16651/adaptery-d
    isplayport-hdmi.html

    https://arena.pl/adapter-konwerter-displayport-dp-hd
    mi-fullhd,p38832201.html

    https://proline.pl/?n=porownanie-hdmi-displayport
    https://www.morele.net/wiadomosc/hdmi-na-displayport
    -kabel-czy-przejsciowka-adapter-co-wybrac/2022/

    allegro itp.

    Byc moze rozwiaze tez problem dzwieku.

    > 3. PC / DVI (męska)

    Tez sa/byly.

    > Aha, przyjrzałem się napisowi nad tymi cinchami (3+2) i brzmi on
    > "component", no i obejmuje wszystkie 5 żeńskich gniazdek. Czyli, czyli,
    > może to jest wejście... cyfrowe? Jeśli tak, to nic dziwnego, że nie
    > przyjmuje do akceptującej wiadomości sygnału analogowego z PC-towego
    > mini-jacka, tak? Czy jest możliwe, że to "digital-in"?

    Mozliwe, ale zdziwilbym sie, gdyby nie mial analog in.
    Cyfrowy jest po jednym cinch.

    Co to za monitor ? Instrukcje czytales ?

    J.