    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przepuszczanie pieszych
    Date: Sun, 22 Apr 2018 18:06:02 +0200

    W dniu 2018-04-22 o 17:37, neelix pisze:

    > Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    nta_Po_ciul_sie_zatrzymujesz_

    > Zapraszanie pieszych na jezdnię to łamanie prawa i stwarzanie
    > niewyobrażalnego niebezpieczeństwa do śmierci włącznie.
    Wszystko się zgadza ale tam na filmie widać że kobieta weszła już na
    połowę pasa
    co prawda wyłączoną z ruchu ale nadal to przejście, dwa auta przejechały
    a sprawca
    się zatrzymał i przeszła przez jezdnię, policjant jej nie widział bo
    stał tyłem bokiem do jadących, więc ona miała czerwone ale jak kobieta
    nie jest kierowcą to tego nie wie,
    no i policjant się odwrócił i zobaczył jak przepuszcza ją, zatrzymał go
    na środku skrzyżowania, postraszył mandatem i opierdolił.
    Więc sytuacja wcale nie jest taka oczywista, kobieta czekała,
    przepuściła dwa auta,
    trzeciemu się wtrabaniła przed maskę, świateł nie było i dlatego policjant.

    To niemal
    > zbrodnia. Kursantka na jezdni 1-kierunkowej 2-pasowej zatrzymała się by
    > "zaprosić" kobietę z wózkiem na przejście. Za chwilę na lewym pasie
    > widać było auto, które wyhamowało już za przejściem a za nim drugie-w
    > połowie przejścia! Włosy stanęły dęba. Gdyby wystawiła wózek na lewy pas
    Widziałem, pełno jest takich zdarzeń. Ale tu sytuacja była inna.
    Uważam że gliniarz przesadził, nie widział całej sytuacji a wyciągnął
    zbyt pochopne wnioski.

    --
    Pozdr
    Janusz