  • Data: 2017-06-12 00:19:36
    Temat: Re: Radio z nawigacją z chin do starego auta
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-06-11 23:15, J.F. wrote:

    > Chodzi mi o to, czy jak w telefonie udostepnie internet po BT,
    > podlacze to radio do internetu po BT, podlacze jako zestam
    > glosnomowiacy po BT, i ktos zadzwoni ... bedzie internet w radiu ?

    nie wiem, bo nigdy tak nie łączyłem

    Dużo prościej intuicyjniej i szybciej połączyć po WiFi.

    Ale, po BT mam podłączony moduł w z gniazda OBD i po BT łączy się telefon.
    Sygnał z gniazda OBD nie zanika, gdy rozmawiam przez system
    głośnomówiący radia (oba po BT).

    > Ale ladowarka do telefonu bardzo potrzebna, a tu takie fajne gniazdko
    > :-)
    z zapalniczki nie prościej i bardziej intuicyjnie - dodatkowo parametry
    ładowania dobierzesz odpowiednie do swojego telefonu.
    Jaki prąd w gniazdku tego radia - niewiadomo, wiec możesz nie naładować
    współczesnego smartfona.

    > Ale to juz polaczenie z samochodem ... po BT, po USB, czy zlaczem
    > OBD2?

    moduł jest wpięty w gniazdo diagnostyczne OBD2 - z nim po BT łączy się
    cały czas radio. Program, któego używam (do tej pory w telefonie, a od
    jakiegoś czasu głównie w radio) to Torgue Pro.
    (do monitorowania online różnych parametrów. Tylko raz zdarzyło mi się
    kasować błędy za pomocą tego interfejsu)

    > IMO, to samochod ma OBD2, ale inne opcje niekoniecznie.

    te informacje jakie jesteś w stanie wyssać z gniazda diagnostycznego
    auta - te dane możesz mieć na ekranie - pulpicie auta.
    (od podst. informacji typu temperatura płynu, obroty, ładowanie aku,
    poprzez dane dotyczące położenia pedału gazu, obciążenia silnika,
    stopnia mieszanki paliwo-powietrze, stopnia wyprzedzenia zapłonu,
    działaniu turbo po np. monitorowania napięcia na sondach lambda).
    Oczywiście wszystkie te parametry nie są potrzebne podczas jazdy :)