  • Data: 2019-05-12 22:07:31
    Temat: Re: Ruch prawostronny, Możliwie blisko.
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-12 o 21:42, JaLa pisze:

    > PoRD art. 16 4. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać MOŻLIWIE
    > blisko prawej krawędzi jezdni.

    Nie musisz mantrować - przeczytałem, co napisałeś wcześniej. Ja nie
    pytam się o w/w przepis, bo go znam, lecz o istnienie jakiegoś innego,
    który dawałby możliwość zjechania na lewy w opisanej sytuacji.

    I nic więcej? Czyli jeśli zobaczysz np. ukradziony dekiel od studzienki
    (to autentyczny przypadek - na całej długości ulicy ukradli), to co zrobisz?

    a) Zatrzymasz się i będziesz tam stał tak długo, aż służby naprawią
    jezdnię? Np. miesiąc?
    b) Przejedziesz po dziurze urywając koło?
    c) Pogodzisz się z możliwością otrzymania mandatu i ominiesz przeszkodę
    lewym pasem? Złożysz donos na siebie samego? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek