  • Data: 2020-05-23 08:02:09
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2020 o 07:13, Przemek Jedrzejczak pisze:

    > - Na tą chwilę, jak pan chce cokolwiek wpisać, to pan wpisze, że wczoraj była
    sprawa popełnienia samobójstwa - powiedział w rozmowie telefonicznej z dziennikarzem
    Polsatu 31-letni Krystian O. - Ja już, że tak powiem, trzeci dzień nie śpię, trzeci
    dzień nie jem i wizje mam cały czas przed oczami i wszystko widzę.

    Ciekawe - wcześniej twierdził, że nie widział, bo go słońce oślepiło:P

    > Ja teraz na tą chwilę jestem już na izbie przyjęć w szpitalu i zaraz mnie po prostu
    będą zabierali. Jeżeli uznają, że jest ze mną tak źle, jak ja czuje, że jest ze mną
    źle, no to może się to skończyć jeszcze gorzej, niż ja sobie wyobrażam - tłumaczył.

    > Dobra dobra. Najpierw 10 za kratami a potem rób co chcesz.

    A niech nie straszy, tylko działa. Będzie problem z głowy.

    --
    Shrek