    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla cd...
    Date: Sat, 24 Jun 2017 19:24:42 +0200

    > Moga robić rózne rzeczy z CO2. Masz zastosowanie chemiczne czy
    > bilogiczne. Nie martw się co zrobimy z CO2 jak go będziemy miec w
    > butlach.

    A mamy go w butlach? Bo może mnie coś ominęło, ale klasycznie to do
    atmosfery przez komin idzie.

    > Martw się co zrobić z co2 ktorego nie ma jak łapać bo wylatuje
    > z miliarda rurek.

    I jedną z tych rurek (i to z tych grubych) są kominy elektrowni. Nie
    siej propagandy - CO2 z elektrowni ani się nie filtruje, ani nie
    butelkuje;) Prosiłeś o nie używanie taniej propagandy, więc nie używaj.

    > Z tej samej przyczyny elektrownia generująca tyle samo CO2 co milion
    > samochodów jest czymś *ZUPEŁNIE* innym z punktu widzenia ekologii.

    Z punktu widzenia CO2 jest dokładnie tym samym. Nie w CO2 jest różnica.

    > Propaganda jest po obudwu stronach. Grunt to nie opierać się o artykuły
    > pisane przez dziennikarzy którzy nie dość że są debilami w wiekszości to
    > jeszcze czesto mocno ideologicznie nawiedzeni.

    Zgadzam się. Należy czytać wszystko i wyrobić sobie opinie. Ja na
    przykład od dawna podejrzewałem, że energetycznie to to nie ma żadengo
    uzasadnienia. Jak poczytasz, to okaże się, że tramwaj (który nie ma po
    drodze akumulatorów) emituje więcej CO2 na paxa niż autobus. Nie ma
    możliwości, żeby samochód z bateriami, które mają określoną sprawność i
    nie są za darmo energetycznie, wypadał lepiej.

    > Tesle wymianiają co 5 lat czy akumulatory? Znowu propaganda?

    Zdaje się, że teraz moda na wymianę samochodów co 5 lat, bo jak nie to
    kopcące wraki, klęska żywiołowa i katastrofa ekologiczna, jak dizel to
    ociera się o ludobójstwo;) To nie propaganda? Przecież to dokładnie tak
    jakbyś promował jednorazówki jako ekologię.

    Shrek