    Subject: Re: Twardość
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Tue, 19 Sep 2017 19:26:37 +0200

    W dniu 2017-09-19 o 18:59, 4...@g...com pisze:
    > a to wielkoseryjna produkcja ze czas taki wazny? Jak jednostkowa i jest mus to dwa
    razy frezujesz, taka karma.

    Nieeeee... rzemiosło. Tak pytam bardziej z ciekawości. Bo nikt nie
    podaje z czego robi te frezy. Jak nie sprawdzisz to nie wiesz.

    Mam frezy, które mają tą widię o rząd wielkości lepszą. Firma istnieje
    (Freud) ale te frezy stare, kupione z maszyną. Leżały nieużywane, bo
    mocowanie calowe. Dałem do ostrzenie dają się zacisnąć w tulejce 13
    (frez ma mocowanie 12,7?) i po chyba 100 mb jadąc palcem po ostrzu nic
    nie czuję. Inne firmy po kilku metrach już czuć, że coś wytarte.

    Robert