  • Data: 2017-11-14 10:56:15
    Temat: Re: UNI-T UT804, Mastech MS8050 czy APPA 208
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Ogólnie w zakresie 1kzł nie ma nic stacjonarnego co mogło by konkurować
    > z nawet chińskimi recznymi. Kiedyś spędziłem miesiąc szukając i sobie
    > daruje.

    Witaj w klubie, też spędziłem miesiąc ;-)

    > Prędzej kupiłbym jakiegoś markowego staruszka i reanimował nawet
    > z ryzykiem że nie wstanie kalibracja.

    Trzy razy się zastanów. Jakiś rok temu kupiłem Schlumbergera z NATO.
    Trochę zabawy w "refurbishing" i mam zupełnie przyzwoity miernik.
    Właśnie tak, zupełnie przyzwoity. Gdybym miał go ćwierć wieku temu,
    pewnie wpadłbym w zachwyt. Ale dziś zachwytów nie ma. Inna sprawa, że
    spełnia on wymagania wątkotwórcy, ma czytelny wyświetlacz, porządnie
    mierzy napięcie i prąd stały. Ale przy innych pomiarach wspomniana Sanwa
    spisuje się nawet lepiej.

    P.P.