  • Data: 2018-08-10 15:24:10
    Temat: Re: UPS, i martwy COM-1
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-06 o 20:21, tck pisze:
    > odpal jakiegoś putty na tym rs'ie,

    "Jakiegoś"? To jest ich więcej? Hm, ściągnąłem sobie stąd (chyba, o ile
    mnie pamięć nie zwodzi):
    https://www.putty.org/
    putty-64bit-0.70-installer.msi
    uruchamiam PuTTY Configuration, zakładka "serial", każę otworzyć COM-1
    (klikając "open") i... kicha! Jedyny efekt to piśnięcie w głośnikach,
    najwyraźniej sygnał systemowy: "niewykonalne!"
    Aha, dotyczy to nie tylko wszystkich COM-ów, ale też i pozostałych
    "akcji diagnostycznych". Nie udało mi się w żaden sposób uzyskać od
    PuTTY jakiejkolwiek diagnozy.

    Co robić, droga Redakcjo?

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem