  • Data: 2018-08-07 21:51:45
    Temat: Re: UPS, i martwy COM-1
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Aug 2018 11:50:45 +0200, Grzegorz
    Brzęczyszczykiewicz<g...@o...pl> wrote:
    > A ichni kabelek do tego UPS-a posiadasz?
    > Nie jest to ani 1:1, ani nullmodem z tego co pamiętam.

    Kurcze, gdzieś miałem ale na pewno piny obciąłem we wtyczce*... W
    sieci nie ma pinout"a? Kojarzę też że w instrukcji był pinout.
    Ostatecznie można zadzwonić na serwis Fidela, tam pracują w porządku
    chłopaki, pomagają bez problemu.

    *- Z tego co pamiętam komunikacja odbywała się rak, że w UPS
    sygnalizował PC zwarciem (rozwarciem) któryś z linii a PC
    sygnalizował możliwość wyłączenia zasilania (po zamknięciu systemu)
    też zwarciem/rozwarciem jakiś lini. W użyciu z FreeBSD musiałem
    obcinać te piny we wtyczce sygnalizujace mozliwosc wyłączenia UPS,
    bo driver szeregowy FreeBSD podczas bootowania robił jakiś reset
    portu, który UPS traktował jako wyłączenie, starsznie upierdliwe to
    było

    --
    Marek