    Subject: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    Date: Fri, 13 Jan 2017 14:02:10 +0100

    On 13.01.2017 13:49, Shrek wrote:

    > Sprawdziłem - odinstalowałem i zainstalowałem ponownie. Opisałem w mailu
    > z 13.44.
    >
    > Pytanie czy wcześniej nie zaakceptowałeś w poprzedniej instalacji bo
    > kliknecie jest "dożywotnie". Pytanie tylko z czym to wiążą - mailem,
    > numetem tel, identyfikatorem telefonu (bo po coś do niego mają dostęp w
    > uprawnieniach) czy identyfikatorem konta google. Niewykluczone, że jak
    > kiedyś gdzieś na jakimś Yanosiku kliknąłeś to to mają. Dodatkowo
    > regulamin musiałeś zaakceptować, a tam jest o przetwarzaniu danych,
> [...]

    Nie jestem tylko pewny e-maila oraz w jakiej kolejności i co klikałem,
    bo nie mam tego przed oczami teraz. Pewny jestem natomiast tego, że nic
    innego, poza ewentualnym emailem, im nie podawałem bo po prostu jak nie
    muszę to nie robię tego i jestem dość wrażliwy na takie "prośby". Nie
    mam też zarejestrowanego konta google. apki pobieram na maszynę
    wirtualną androida (z jakimś spamowym emailem), eksportuję je i
    przenoszę do telefonu, gdzie instaluję. Nie pamiętam też jakich
    uprawnień janosik potrzebuje, bo może pobiera identyfikator urządzenia i
    inne sprzętowe pierdoły i tym samym ma mniej więcej unikalny
    identyfikator. Tylko, jak widać z tych ciągłych monitów o zgody bo też
    je mam, cokolwiek mają to nie mają zgód. Nie dostałem też jeszcze
    żadnego emaila od nich lub od ubezpieczycieli z ofertą, lub czegoś
    podobnego. Bez tych zgód aplikacja działa u mnie. Jak będę kiedyś
    przeinstalowywał androida to zwrócę uwagę na kolejność i co im podaję
    podczas instalacji janosika.

    JaceK