  • Data: 2019-04-14 12:40:04
    Temat: Re: Upgrade procesora w laptopie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Apr 2019 12:08:14 +0200, Olaf Frikiov Skiorvensen
    napisał(a):

    > Nie, ramu nie jest dość, nawet 4 GiB to zbyt mało(odpal sobie
    > ProcessExplorer czy monitor zasobów, a zobaczysz ciekawe rzeczy),
    > procek jest nisko taktowany i stary, tu nawet zmiana na 2.5 GHz
    > niezbyt wiele da.
    > Obstawiam, że Windows swapuje na potęgę, a słaby proc załatwia resztę.
    > U mnie na laptopie teraz mam uruchomionego Firefoksa, Thunderbirda i
    > Agenta, commit charge (processexplorer) dobiło prawie do 3 GiB, gdybym
    > miał 2 GiB, to prawie 1 GiB poszedłby do swapa i miałbym kosmiczne
    > lagi.

    No to głos przeciwny: Mint, uruchomione: Opera z kilkoma zakładkami,
    Skype, pod wine - 40Tude Dialog i Opera Mail, kilka drobnych programów w
    rodzaju gkrellm, minidlna czy kalendarz. Czyli funkcjonalnie mniej
    więcej tyle co ty. Zajętość pamięci to jakieś 1,3 GB i nigdy nie
    obserwuję zajętości większej niż 2 GB.
    --
    Jacek
    I hate haters.