  • Data: 2019-04-14 12:35:42
    Temat: Re: Upgrade procesora w laptopie
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2019 o 12:19, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 14 Apr 2019 11:43:50 +0200
    > doszła do mnie wiadomość <5cb300d5$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    > od Trybun <M...@j...ru> :

    > Tu jest fil dla ciebie, "Nie wiem, ale się wypowiem":
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Oc12HjsdCSQ

    Niby po co mi film? Mam w domu kilka komputerów z różnymi procesorami,
    ale na moim ulubieńcu z dwurdzeniowym Pentium robię praktycznie
    wszystko, oczywiście bez zadyszki obsługuje przeglądarki www, z filmami
    z netu jest już trochę gorzej - ani chybi z racji tego co napisałem
    powyżej bo wideo z innych nośników niż net obsługuje bez żadnych
    zastrzeżeń.