  • Data: 2019-01-02 16:59:03
    Temat: Re: Uwagi odnośnie książki Stroustrupa
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 15:55:51 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

    > Z reguły mi to nie wychodzi, ale jest pewien rytm, który mi pomaga:
    > w okresie zimowym dojeżdżam do pracy kolejką ok. 40 minut w każdą
    > stronę. Jest to dość dużo czasu, żeby spróbować nadgryźć jakiś temat.
    > Czasem wracając z pracy wkręcę się na tyle mocno, że później jeszcze
    > w domu coś dokańczam - w ten sposób udało mi się stworzyć zalążek
    > swojego "edytora edytorów" (czy raczej "edytora struktur").
    >
    > Jednak w okresie świąteczno-sylwestrowym nie udało mi się do niego
    > niczego dodać. Wolałbym z pewnością, żeby moje prace szły szybciej.
    >
    > Może nie powinienem trwonić tyle czasu na te fora.

    mz w programowani enie nalezy sie wkrecac bo imbardziej sie czlowiek wkreca tym
    bardziej zmeczony i wypalont sie robi

    a u mie osobiscie to wypaleni osiagalo spore stany

    z drugiej strony zeby cos zrobic to trzeba sie w to tez wkrecic i teraz powstaje
    pytanie czy to sa dwa rozne wkrecenia - taki co meczy i takie co motywuje, czy tez
    jest to jedno i to samo

    wydaje mi sie ze w jakis sposon to moga byc dwa i wlasine nauczenie sie zarzadzaniem
    tym jest barzdzo wazne, niestety w tym momencie z programowania robi sie cos w
    rodzaju kawalka psychologii

    co do forow to ona sa rzcej dobre jesli przy ich pomocy mozna odwalic kawal jakiejs
    powazniejszekj koncepcyjnej roboty (ktora pozniej bardzo przydaje sie w kodowaniu) a
    zle wtedy gdy spotykasz jakiegos knajackiego ziutka i czytasz godzinami jego mulenie
    ktore malo co daje raczej najwyzej odbiera chec do zycia
    (tak ze raz wychodzą na plus raz na minus, z faktu jednak ze czasem wychodza na plus
    mozna powiedziec ze bywaja uzyteczne..kiedy indziej zas jest odwrotnie

    od paru lat w zyciu nieststy zauwazylem ze troche opowiazuje to co mozna nazwac
    dietetycznym podejsciem new-age'owym,
    (nieststy bo wydaje sie to nudne, wolalby sie by to moze jakis lepiej dzialalo)
    czyli najlepiej jest jak sie bierze troche tego troche tamtego tak jakbys praktyczni
    zarzadzal jakas swoaj dietą choc jest to smutne i nudne, tak tez jest chyba z forami
    ;c