  • Data: 2019-01-02 16:34:56
    Temat: Re: Uwagi odnośnie książki Stroustrupa
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 15:55:51 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
> [...]
    obchodzi odbieram to jako nieistotne)

    rogue-alike", "opracowuję swój własny asembler" - szczerze powiedziawszy, nie są to
    rzeczy bez precedensu.
    istnieje już milion czy coś koło tego, i nie wygląda mi na to, żeby te Twoje
    rozwiązywały jakieś rzeczywiste problemy.

    > dlaczego?

    wywolywaniu dziwnych wojen z c++ z dziwnymi argumentami, nie mowie nawet ze te
    argumenty nie sa sluszne czesc moze byc jakos tam sluszna ale nie sa one zbyt istotne
    po prostu )

    > Zgadzam się, że wojny są stratą czasu. Z drugiej strony uważam,
    > że warto przeprowadzać krytyki i prezentować różne punkty widzenia.
    >
    > Może przedstawiam swoją perspektywę w nieodpowiedni sposób?

    glupie jest bicie piany o nieistotne sprawy... do tego jak sie kogos przekonuje to
    powiedzialbym wystepuja dwa rodzaje argumentow, przekonujace i nieprzekonujace -
    przekonujace argimenty sa naprawde przekonujace, a czytaie kolegi raczej przypomina
    czytania kogos kto wywala z siebie 30 arguimentow ale wszystkie naleza do tej
    drugiekj kategorii

    a sedno problemu i tak jest gdzi indziej... jak ktos ma buga w kodzie to
    wysluchowania dyskucji czy licp jest lepszy czy c++ sie troche mija z celem bo by
    buga naprawic trzeba sie zajac czyms innym

    kwestai jest taka ze ta gadla lisp a c++ jest ogolnie malo uzyteczna a takie
    metaforyczne 'bugi' przeszkadzajace ludziam w programowaniu wstepuja i jak juz ktos
    zaczyan dyskusje o tym jak lepiej cos robic w kodowaniu to trzeba by sie skupic na
    istocie sprawy

    (ostatni raz to raczej mowie bo nie cjhce mi sie powtarzac)

    edytor/asembler/roguelike to nie moze zrobic w tym edytorze nic nowatorskiego..

    > Masz rację, nie wynika.

    > Wewnętrzne i zewnętrznie? Co masz na myśli?

    za duzo by pisac... napisanie asemblera dalo mi duzo bardzo satysfakcjonujacej wiedzy
    czym naprawde tai program jest (bardzo to warto byo zrobic).. z edytorkiem podobnie
    choc narazie zrobilem tylko cos w rodzaju notepada (ale wszystko obkodowane samemu, a
    wszystko trzeba kodowac np lamanie wierszy itd) i przerwalem ale bylo tez to raczej
    ciekawe

    zewnetrzenie to jest mzoan wprpadzac tam nowatorskie ficzery.. ale o tym tez mis i
    enie chce gadac.. podstawowa idea u mine bylo np oznaczac ostatnio edytowane kawalki
    w zrodlach innym kolorem tak by blakly z czasem np edytowane w ostatniej godzinie
    jeden odczien te w ciagu ostatniej doby inny te w ciagu tygodnia inny miesiace inny
    trzech miesiecy inny i by to blakło - takie cos by bylo fajne, zwlaszcza jesli dac np
    pod altem i strzalkami w lewo prawo rotowanie po ostatnio edytowanych miejscach

    kiedys o tym pisalem zdaje sie, niezabardzo mis ie chce o tym za duzo pisac bo robie
    cos innego ale jak wroce do tego i bede wkrecony moge to cos napisac

    strawniejszymi ale to nie jest lekka sprawa)