-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Z wiatrem szybciej od wiatru
Date: Tue, 12 Oct 2010 13:44:52 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 15
Message-ID: <i91hnl$96t$1@news.onet.pl>
References: <5...@c...googlegroups.com>
<i911au$jnd$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
<i919v4$f9t$1@news.onet.pl>
<2...@i...googlegroups.com>
<i91erq$v26$1@news.onet.pl>
<1...@3...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: nat4-70.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1286883893 9437 91.150.221.70 (12 Oct 2010 11:44:53 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Oct 2010 11:44:53 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:27186
[ ukryj nagłówki ]>> Nic z tego - nie dopadamy zadnego wiatru ;)
>> Przekraczajac predkosc wiatru jedziemy wykonujac prace pokonujac
>> opor powietrza. Ten opor powietrza napedza smiglo, ktore napedza
>> pojazd, ktory jedzie i pokonuje opor powietrza itd ;)
> No dobrze, ale skąd na to energię wziąć? Opory nie są od napędzania
> tylko od spowalniania. Samo bierne wykorzystywanie oporu powietrza,
> jak w żaglu, spowolni Cię do prędkości wiatru, nawet gdybyś początkowo
> rozpędził się bardziej.
Tez tak to widze - narazie nie znajduje sposobu przekroczenia
predkosci wiatru przy jezdzie dokladnie w linii wiatru...
q
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.10 12:12 Konrad Anikiel
- 12.10.10 12:16 Jakub Jewuła
- 12.10.10 12:32 Konrad Anikiel
- 12.10.10 12:53 Lagod
- 12.10.10 12:54 Jakub Jewuła
- 12.10.10 15:49 Jakub Jewuła
- 12.10.10 15:50 adam
- 12.10.10 16:00 Jakub Jewula
- 12.10.10 16:40 adam
- 12.10.10 16:47 adam
- 12.10.10 16:58 Konrad Anikiel
- 12.10.10 19:19 WM
- 12.10.10 20:14 Krzysztof Tabaczyński
- 12.10.10 20:45 Konrad Anikiel
- 12.10.10 22:26 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-05-17 Lublin => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=