  • Data: 2019-09-09 10:43:38
    Temat: Re: Za co dostala mandat?
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > W tv mozgojebny program o naszych dzielnych i wszystko wiedzacych policjantach z
    drogowki. Co jak kapitan Zbik rozwiazuje najtrudniejsze drogowe lamiglowki. Akurat
    nie jechali do zadnego wezwania i zobaczyli na drodze rozbity samochod. Kierowniczka
    przywalila w bariery ochronne. Oczywiscie podpuscili ja i powiedziala ze troche za
    szybko jechala. Taka nauka na przyszlosc, jak pytaja o rozne dziwne rzeczy typu dokad
    sie spieszyl czy za szybko jechal to nic nie odpowiadac. Dali jej mandat 300 i 6
    punktow. Nikt ich nie wolal. Zdarzenie mialo prywatny charakter w ktorym stronami
    byla kierowniczka i zarzadca drogi. Za kierowniczke materialnie odpowiada
    ubezpieczyciel. Wychodzi na to ze jak komus przywale i bez policji sie dogadamy to i
    tak przyjda za tydzien zeby dac mandat i punkty.

    Nie mogli dać mandatu za przekroczenie prędkości, natomiast z
    niebezpieczną jazdę i spowodowanie wypadku - już mogli.