  • Data: 2019-09-09 09:48:30
    Temat: Re: Za co dostala mandat?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 09 Sep 2019 09:09:34 +0200, Jacek wrote:
    > Jechała za szybko w stosunku do czego?

    Do tego, żeby nie stworzyć zagrożenia na drodze, a w konsekwencji
    dopuścić do wypadku.

    > Jak się żyje w kraju, gdzie dochody z kar, grzywien i odsetek wynoszą 18
    > mld zł rocznie i do tego są planowane, to nic dziwnego.

    Oj tam, w niemal każdym kraju tak jest. Nie ma nic darmo.

    Zenek Kapelinder napisał:
    > Zdarzenie mialo prywatny charakter

    Tzn. do wypadku doszło na drodze innej, niż publiczna, a służby
    interweniowały bez zgody i wiedzy właściciela? Jakoś mam trudności by w
    to uwierzyć.

    Mateusz