  • Data: 2019-10-24 22:08:47
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-24 o 15:00, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    tw7oFjkWjrxkInzGAEObMiatEqyMmUjALhORQzj1lbfTO02pekqr
    sqFW.png

    > O, masz coś współnego z tymi januszami biznesu?

    Nie mam nic wspólnego z tą firmą.
    Ale mam własny rozum i jak na aukcji jest informacja że dostawa
    gratis to potrafię się zastanowić skąd ten gratis.
    Ty jak widać nie.

    > Umiesz czytać? Słowo "wina" pojawiło się w kontekście pakowania dysku.

    Nie ma przestępstwa, szkody czy wykroczenia więc nie ma winy.

    > Gdyby go rzucili na bruk pod domem przejeżdżając autem i cudem by się nie
    > uszkodził, bo by trafił kota, to też byłoby wporzo?

    Od tego chroniły bąbelki.
    A za trafienie w koto mógłbyś doprowadzić do oskarżenia winowajcy.
    Za takie a nie inne pakowanie przesyłki nie możesz.