  • Data: 2019-10-24 22:55:40
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Roman Tyczka" 5...@t...com

    > Na allegro pod nickiem: ELECTROpl - konto od 12 lat, mają 99,1%
    > polecających, sprzedają ogromne ilości towaru.

    99.1% polecających -- bo pozostałych nie zamieszczają/uwzględniają.
    Mojej opinii nie uwzględnili -- możesz poszukać na Grupach. Kupiłem
    smartfon o nazwie Monster firmy Pentagram. (chyba, że zamieścili po
    czasie, o czym nie wiem)

    Jeśli sprzedawca ma 100% lub 99,99% pozytywnych -- można zaszaleć.
    Ale jeśli ma ~99% -- trzeba uważać!

    Zawsze znajdą się trolle wychwalające pod niebiosa -- nawet wówczas
    by zachwalali, gdyby dysk przywędrował zupełnie roztrzaskany. Chyba
    cieszą się z tego, że padło nie na nich. ;)

    --