  • Data: 2018-03-13 00:27:17
    Temat: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

    > Kupiłem mazde 6 1,8 120KM LPG rocznik 2002.
    > Zastanawia mnie jedna rzecz.
    > Do tej pory jeździłem Cordoba 1,4 60 KM rocznik 99
    > I po przesiadce na 120 KM oczekiwałem że będzie sie lepiej zbierać.
    > A tu po jeździe najpierw mazdą a potem seatem mam wrażenie
    > że seat jakoś tak szybciej przyspiesza.
    > Nawet moja żona to zauważyła.
    > I to niezależnie czy na LPG czy benzynie jade.

    Może zwyczajne jest zepsuta. Termostat, przepływomierz, sonda lambda.
    Może hamulce trą. Opony szybkie kup.

    Kiedy kupiłem Dunlop to przy słabym silniku 101 KM niebo a ziemia.

    Największy efekt mocowy dała wymiana termostatu. Temp wzrosła z 78 do
    89 st.

    > Ja wiem że mazda coś 1200 kg waży ale seat też koło 1000 kg.
    > A wzrost mocy jest dwukrotny.

    Jak Ci misiek 105kg wsiądzie do Seata to czujesz czy nie?
    Bo ja w Ducato nawet czułem.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer