    From: "Mariusz" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Znalezienie przerwy w kablu
    Date: Tue, 20 Sep 2016 17:56:30 +0200

    > Hej,
    >
    > Macie jakiś sprytny sposób na znalezienie przerwy w 50-metrowym
    > Przedłużacz jest do dupy, kruchy i połatany, ale nie
    Kiedyś się sąsiad pitolił z taką przerwą w długim kablu, założyłem się o
    koniak, który za 10 minut na biegu kupił jak mu przerwę znalazłem w minutę.
    Miałem mały generatrorek WN zrobiony z trafa z starego TV na 2N3055.
    Wystarczyło podłączyć z obu stron pod nieprzewodzącą żyłe w przedłużaczu i
    po puszczeniu kilkunastu kV w miejscu przerwy mini łuk wysmażył miejsce
    przerwy w izolacji :)