  • Data: 2020-02-17 18:51:15
    Temat: Re: boicie się wirusa?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-17 o 17:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup
    t...

    > Zmien mieszkanie. Teraz masa budynkow jest bez gazu. Tak taniej ... dla
    > dewelopera.

    Jak kilka lat później zmieniałem to sytuacja się powtórzyła.

    A teraz zbyt wygodny jestem na kolejne zmiany (nawet kosztem tego ryzyka
    z gazem) - do pracy mam na drugą stronę ulicy. Jakbym zmienił to
    musiałby być gdzieś dalej - trzeba by dojeżdżać, na obiad nie można by
    wyskoczyć. No tragedia... :)
    P.G.