  • Data: 2019-06-24 22:51:43
    Temat: Re: chłodzenie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to i tak trzeba zacząć od wymiany pompy na ciepłowodną, taką od CO.

    Te od CO mają za małe ciśnienie. Od pompy do wrzeciona i z powrotem mam
    powyżej 10 m wężykiem fi 6 muszę pchać sporym ciśnieniem. I tego nie
    zmienię.
    Na pompie od CO z tego co pamiętam albo nic nie płynęło, ale słabo.

    Parę lat działało. Teraz wymieniam uszczelnienie w pompie bo zaczęła
    cieknąć/ciec. :-)

    Podobno szybciej łożyska się zużywają przy gorącym wrzecionie bo smar
    wydostaje się przez rozmiękczone uszczelnienia. Wrzeciono 1,5-2 lata i
    padają łożyska.

    Dwa skośne łożyska są droższe niż nowe wrzeciono. :-) A krajowych
    (tanich) nie ma. Są ale bez uszczelnienia.

    Robert