  • Data: 2018-11-06 17:55:13
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.11.2018 o 17:40, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie zawsze. Zobacz chociaż dzieci. Gdyby nauczyć je że olewamy czerwone
    > to masz statystyki pod niebo.

    Ale właśnie montując takie wynalazki uczysz ich "olewania" czerwonego.
    Zresztą - dzieci uczy się, że lewo-prawo-lewo niezależnie od tego czy
    bez świateł czy ze światłami i zielone. I wbrew temu co myślisz - uczy
    się - w szkole. Ja zresztą dalej tak robię i dodatkowo patrzę czy nie ma
    w pobliżu kulsonów.

    > Ale przynajmniej powstrzyma debili w autach zapierdalających 100km/h w
    > mieście. Wolniej a bezpieczniej. To kij majacy 2 końce, bo nie tylko
    > piesi są winni.

    Czyli twoim zdaniem "all red" jest dobrym rozwiązaniem?

    > Nodobra. Inny pomysł. Robimy podpisy obywatelskie i zgłaszamy projekt
    > "Prawo Chodzenia" (analogia do Prawa Jazdy) Ci co zdali i mają papier,
    > unikaja mandatów i mogą łazić nawet po autostradzie pod prąd :]

    Zapisz się do kukiza - tam lubią takich dziwaków:P

    Shrek.