    From: ZIWK <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
    Date: Thu, 24 Jul 2014 16:23:37 +0200

    W dniu 2014-07-24 15:21, J.F. pisze:

    > Jestes pewien ze tak zupelnie za darmola ?
    >
    > Bo potem sie okazuje ze oplaty rozne to jednak sa, po polsku to on nie
    > umie, wymaga jakiegos strasznie drogiego komputera, ktorego juz nikt
    > nie kupuje, z uwagi na starosc dorobienie wspolczenych funkcjonalnosci
    > jest niemozliwe itp.
    Wystarczy jedna specyficzna funkcjonalność nie uwzględniona przez
    projektanta i można sobie darować usiłowanie wdrożenia :(
    W przypadku prostego przekładania ze Szwecji na Polskę to jest np.
    zmiana rejestracji przy kupnie/sprzedaży i już trzeba budować nową
    strukturę baz danych :( a następnie przerabiać... przerabiać...
    przerabiać...
    "za darmola" tego NIKT nie zrobi - bo pazerni informatycy czasem się
    żywią i utrzymują z pracy - dziwne no nie?

    Święte słowa...