-
X-Received: by 10.157.10.111 with SMTP id 102mr356697otg.14.1467233153883; Wed, 29
Jun 2016 13:45:53 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.10.111 with SMTP id 102mr356697otg.14.1467233153883; Wed, 29
Jun 2016 13:45:53 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!r1no6878229ige.0!news-out.google.com!d62ni6859ith.0!nntp.g
oogle.com!r1no6878219ige.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.c
om!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 29 Jun 2016 13:45:53 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <figvs0$cai$1@news.dialog.net.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.238.200.12;
posting-account=ptPu1goAAABR2i3kGEdX_eQ47UOJHll6
NNTP-Posting-Host: 46.238.200.12
References: <figvs0$cai$1@news.dialog.net.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: jak unieruchomić silnik spalinowy?
From: m...@o...pl
Injection-Date: Wed, 29 Jun 2016 20:45:53 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2584667
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 27 listopada 2007 12:42:56 UTC+1 użytkownik Jacek Ostaszewski napisał:
> Dobrydzień!
>
> Pytanie teoretyczne: jest kilkanaście pojazdów, i trzeba je szybko i
> łatwo unieruchomić. Czy współczesne silniki są tak samo wrażliwe na
> cukier w paliwie jak te sprzed kilkudziesięciu/kilkunastu lat? Diesel i
> benzyna bez różnicy?
> Co tam się dzieje? Karmel zaciera tłoki, czy może współczesne oleje
> sobie z tym poradzą? A jeśli tak, to czym je pokonać?
>
> --
> JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!
szkło wodne
Następne wpisy z tego wątku
- 30.06.16 09:42 sirapacz
- 30.06.16 09:41 abn140
- 01.07.16 22:25 janusz_k
- 18.05.19 13:24 p...@g...com
- 18.05.19 20:54 LordBluzg(R)
- 20.05.19 09:31 viktorius
- 20.05.19 11:24 J.F.
- 20.05.19 12:00 viktorius
- 20.05.19 12:40 J.F.
- 20.05.19 13:11 LordBluzg(R)
- 20.05.19 13:22 viktorius
- 20.05.19 15:51 Marcin Debowski
- 20.05.19 16:00 T.
- 20.05.19 16:21 Marcin Debowski
- 20.05.19 16:38 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-04-28 wymiana przewodu od licznika do mieszkania
- 2024-04-28 Lustra w maszynie ASML
- 2024-04-28 Elektryk przytarł podłogę
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=