    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: karta graficzna do laptopa
    Date: Thu, 5 Oct 2017 10:11:05 +0200

    W dniu 2017-10-04 o 23:09, ToMasz pisze:
    > dzięki.
    > ja to bym chciał lapka z i7 imałym, (nawet odczepialnym) ekranem. do
    > tego dwie stacje dokujące z wbudowanymi kartami graficznymi i na stałe
    > podłączoną klawiaturą i monitorem. w domu siadam, wtykam (zamkniętego)
    > laptopa do stacji dokującej - mogę internecić,grać itp.
    > W pracy wtykam zamkniętego laptopa do stacji - robię co tam trzeba
    > wystawiam faktury, drukuje itp. Zabieram w podróż laptopa z małym
    > ekranem - patrzę na filmy, czytam cośtam - mały ekran mało energii. trzy
    > kompy w jednym. zamiast każdy za tysiaka - zapłacę 3 tyś jednemu
> [...]

    Nielogiczne i bez sensu.
    Jak podepniesz gówniany komp pod dobrą kartę graficzną to nie
    uzyskasz rewelacyjnych wyników. Procesor i płyta spowolni kartę
    graficzną. Ale faktycznie uruchomisz grę jeśli tylko o to chodzi.
    Jak wpiszesz w wyszukiwarkę "zewnętrzna karta graficzna do laptopa"
    do dostaniesz entuzjastyczne recenzje oszustów którzy w ten sposób
    dziękują za dostarczenie sprzętu do testów, sprzętów które nie
    są oferowane w sprzedaży lub przestały być oferowana bo kupiło
    go tylko kilku "analfabetów technicznych" liczących że i7_u i gt1080
    w laptopie będzie miało wydajność i7 i gt1080 w stacjonarnym.
    Tego ze radiatory w stacjonarnym mają większa objętość niż cały
    laptop z teoretycznie "tymi samymi" komponentami nie zauważają.

    Jak już napisano stacjonarny do gier, laptop do noszenia.
    Jak musisz na nim grać to strumieniowanie ze stacjonarnego.