eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykoniec diesli › Re: koniec diesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: koniec diesli
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <5bee8a43$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net> <a...@m...org>
    <psmgln$qed$1@news.vectranet.pl> <1gr1gassakkyr$.dlg@myjk.org>
    <psmhf8$qed$2@news.vectranet.pl> <a...@m...org>
    <psmv0t$u31$1@news.vectranet.pl> <1...@m...org>
    <pstt7r$qc$1@news.vectranet.pl> <5bf27a8e$0$15112$426a74cc@news.free.fr>
    <psu05a$qc$3@news.vectranet.pl>
    Date: Mon, 19 Nov 2018 10:52:20 +0100
    Message-ID: <lfi0s3vz346y$.dlg@myjk.org>
    Lines: 29
    NNTP-Posting-Host: 83.9.16.26
    X-Trace: 1542621139 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 520 83.9.16.26:8847
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2452
    X-Received-Body-CRC: 2364848771
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644155
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 19 Nov 2018 09:35:38 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski

    > Bo tu już by trzeba własne niewirtualne pieniądze zaangażować,
    > trollowanie na newsach jest za friko :-) Podobnie jak zalajkowanie
    > na Fejsie "ratujmy puszczę Białowieską", bo sortowanie śmieci
    > już jakiegoś wysiłku wymaga...

    Czytać ze zrozumieniem, nie tylko w internetach, większość też nie potrafi.
    Przez to pośrednio albo bezpośrednio trolluje i ląduje ostatecznie w kiblu.
    No bo ileż można w kółko powtarzać to samo, skoro druga strona nie umie
    zrozumieć.

    > Hybrydę rozumianą jako silnik spalinowy działający w optymalnych
    > warunkach wyłącznie napędzający generator. A dalej mamy klasycznego
    > elektryka. Niewielki akumulator, brak sprzęgła, brak skrzyni,
    > silniki przy kołach. To nie jest specjalnie bardziej
    > skomplikowana konstrukcja od klasycznego spalinowca,
    > zasięg podobny, a cena może być wyższa raczej tylko z racji
    > małej skali produkcji.

    Tylko że silnik pracujący w optymalnych warunkach nie jest wcale
    komfortowy. Outlander PHEV jest co prawda dobrze wyciszony, ale pracujący
    "optymalnie" silnik w trybie hybrydy słychać. Co prawda powyżej 100 już
    nie, ale hybryda jest właśnie na niskie prędkości, to wtedy pokazuje zalety
    -- do jazdy powyżej 120/h zupełnie nie ma sensu.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: