  • Data: 2019-05-14 22:22:48
    Temat: Re: miniaturowa klawiatura
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-14 o 21:14, Roman Tyczka pisze:

    > https://allegro.pl/oferta/7783055852
    >

    > MSPANC :-p

    ;)

    Ty się śmiej, ale ja swego czasu się nabrałem.
    Po całym dniu ciężkiej pracy (łatanie bazy danych) u klienta, siadłem
    przy drugiej klawiaturze, która miała układ laptopowy - bez bloku
    numerycznego. Po prawej stronie stał czarny kalkulator. Wbijam coś na
    klawiaturze tegoż kalkulatora i dziwię się, że do kompa nic nie wchodzi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam