  • Data: 2019-05-19 21:08:19
    Temat: Re: miniaturowa klawiatura
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.05.2019 14:54, heby wrote:

    > Klawiatura bluetooth działa dopiero po uruchomieniu systemu operacyjnego.
    >
    > Klawiatury bezprzewodowe, ale nie bluetooth tylko posiadające własnego
    > dongla działają tak samo jak przewodowe, czyli pozwolą na wejście do biosa.
    >
    > Jak często wchodzisz do bios że to jest problem?

    Dzięki za wyjaśnienie.

    Dość często. Po prostu chciałbym mieć klawiaturę, która będzie działać w
    każdej sensownej sytuacji. Dlatego początkowo myślałem o przewodowej.
    Później pojawiło się wiele ciekawych propozycji, wśród nich bluetooth, i
    pomyślałem, że jeśli zadziała po odpaleniu kompa to czemu nie. Skoro
    jednak nie działają to muszę porzucić ten pomysł i ewentualnie zostać
    przy radiowych.

    JaceK