  • Data: 2019-05-16 22:27:43
    Temat: Re: miniaturowa klawiatura
    Od: JaNus <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2019 o 21:28, JaceK pisze:
    > czy nie ma problemu z taką klawiaturą podczas uruchamiania komputera
    > i potrzeby wejścia do BIOS/UEFI?

    To Ty potrzebujesz ją do tabletu / smarkfona, czy pełnogębnego PC-ta?
    Jeśli PC, to raczej (acz tylko zgaduję) goły BIOS nie widzi dongla BT, i
    wszystkiego tego, co przez ów "gwizdek" leci.
    Mam taką klawiaturę, ale "na letnisku", więc dziś tego nie sprawdzę.
    Jest to sprzedawane pod marką "Blow", acz to jest (chyba polska) firma,
    która jedynie dodaje swoją markę do produktu made in PRC.
    Jako przystawka do tabletu sprawuje się nieźle, lecz do dłuższego
    PiS-ania raczej się nie nadaje. Wymiary są OK, w zasadzie takie, jak w
    mojej PC-towej od Logitecha, oczywiście bez obydwóch paneli
    prawo-bocznych. Skok klawiszy jest taki, jak w bardzo kiepskich lapkach,
    a może nawet płytszy, więc trzeba się przyzwyczaić do tej cechy, zanim
    się zacznie pisać z zadowalającą szybkością.
    Jak zajadę na swe wiejskie włości, to sprawdzę, czy BIOS ją widzi, ale
    dolary przeciw psiemu łajnu, że nie.