  • Data: 2017-11-26 19:36:09
    Temat: Re: sensowny zestaw głośników?
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Czy możecie polecić jakiś sensowny zestaw głośników do komputera?
    >Prawdopodobnie większość na rynku to zwykłe "pierdziawki", ale może coś z
    >tego asortymentu wyróżnia się z tłumu na plus?

    Ostatnio (nawet zakupiłem do domu) zaskoczył mnie brzmieniem zestaw JBL
    Pebbles nie jest to zestaw imprezowy, ale naprawdę daje radę.
    Nie drgają od tego zestawu szyby, ale jest to pierwszy zestaw na 2.0 jaki
    miałem w reku który minie zaskoczył.

    http://www.jbl.waw.pl/images/jbl-pebbles-czarne-blac
    k-1.jpg

    czasami mam wrażenie ze grają lepiej (nie mocniej/głośniej) od mojego
    "dużego zestawu".

    Pozdrawiam
    BUNIEK