  • Data: 2018-11-26 08:07:57
    Temat: Re: sony zeszło na psy
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > 6-7 lat wytrzymał i panel zaczął mocno smużyć, z wyraźną poświatą. Teraz,
    > po niecałech 10 latach poświata jest już tak wyraźna, że zwyczajnie nie da
    > się tego oglądać.

    Tego się nie daje oglądać nawet bez poświaty. W Internecie jest
    mnóstwo materiałów dobrej jakości (zwłaszcza merytorycznej), po
    co Ci TV? Z kim obecnie sypia Tadla i co o tym sądzi Kret da się
    wyczytać na pudlu. :-)

    > Trinitron to był legendarny, niepowtarzalny przebój.

    Tylko mocno druciany, co już Sebastian zauważył. Miałem i też widziałem
    druty.

    > To se ne wrati!

    To ma nieco inne znaczenie, niż Ci się wydaje. ;-)

    Pozdrawiam, Piotr