  • Data: 2017-11-01 05:59:50
    Temat: Re: sterofotografia
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-10-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Normalna sprawa.
    > Przemysl filmowy nie byl do 3D przygotowany.
    >
    > Jak sie pojawily mozliwosci, to sie przygotowal, uzywa sprzetu
    > standardowo, no i filmow 3D przybywa.
    > Moze przestanie, a moze bedzie uzywal ... najwyzej za 20 lat zarobi na
    > nowych wydaniach, gdy moda powroci.
    >
    > Osobna dzialka to animacje komputerowe - te, ktore od poczatku sa w 3D
    > modelowane - tam film 3D zrobic najlatwiej.

    Z nowymi (jak zwał tak zwał) technologiami to jest dość dziwna sprawa.
    Trudno przewidzieć co się wydarzy. Mnie na przykład dziwi, że nagrywarki
    bluray są wciąż relatywnie drogie. Gdy pojawiły się po raz pierwszy na
    rynku, miały ceny porównywalne z nagrywarkami DVD (gdy te się pierwszy
    raz pojawiły), ale dalej szło już inaczej. Spadek cen był powolny i
    wciąż kosztują te min. 3x więcej niż DVD. Opłaty licencyjne czy tez
    konsumencki rynek nigdy sie wystarczająco nie rozwinął, bo dyski i inne
    pamięci solidnie potaniały?

    --
    Marcin