  • Data: 2019-02-08 15:11:21
    Temat: Re: wybuch baterii
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2019 o 11:25, Myjk pisze:
    > Fri, 8 Feb 2019 09:48:10 +0100, J.F.

    > Poważnie? To le baterii w samochodach *eksplodowało* do tej pory? Bo w
    > sumie nie wiem czy już wymontowywać baterię u mnie czy jeszcze trochę
    > poczekać... :P

    w stosunku do ilości samochodów elektrycznych - dość dużo. rząd więcej
    niż wybuchło butli LPG. mnie wybuchło jedno ogniwo 18650. zanim dupło,
    zdążyłem je złapać przez szmatę i wrzucić do baniaka ze złomem.
    współpracownicy patrzyli namnie jak na wariata, ale jak pierdyknęło to
    połowa złomu była poza baniakiem, gołębie w promieniu pół kilometra
    wystartowały do lotu. Jak tylko powiedziałem "róbcie przeciąg", na
    wyścigi lecieli do okien i drzwi. żaden się nie zastanawiał dlaczego.
    Mamy wolny kraj. każdy z nas może mieć jaką chce opinię. ale są ludzie,
    którzy z pewnych technicznych rzeczy zrobili religie. charakteryzują się
    tym, że jak ktoś ma jakiekolwiek słowo krytyki wobec ich religii -
    reagują agresją, kpiną, docinką. Nie wiem czemu tak jest, ale ostatnio
    dość wielu wiernych zapisuje się do kościoła firmy z jabłkiem, albo tego
    który wielbi napędy elektryczne. Czy Ty nie mogłeś pomóc facetowi 2
    tygodnie temu który chciał naprawić teslę w berlinie?

    ToMasz